Födelsedagskalas

I eftermiddag bär det av ner i de djupaste skogar, det är födelsedagskalas för min älskade pappa.
Som vanligt är det ju jag som står för bakandet och nu kan allt bockas av från listan "att göra".

Chokladbiskvier - klara
Vaniljlängder - klara
Chokladtårta med kolasås - klar


mammas choklad-bakelser (utan mjölkprotein) - klara


och till sist den pumpaliknande "prinsesstårtan" - klar!



Förutom vanliga presenter i form av en varm hösttröja, kalsingar och en tuff keps (det sistnämnda farsdag-present då vi även firar det idag) så har jag scrappat fram en fin layaout med hjälp av en av de fina bilder som jag och Pehr tog på oss för några veckor sedan.
En fin höstlayout med en fin dikt om vår kärlek till pappis.




Jag hoppas han blir glad!

Nu ska jag mysa framför kaminen en stund, innan det är dags att göra sig iordning!

Kramis
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0