Friday!!!

Äntligen ledighet igen!
Kunde inte motstå att köra inom Skinnarnas efter jobbet och inhandla lite växter och småpyngle.
Det resulterade i dessa fina arrangemang som jag precis blivit färdig med:





Under tiden som hjärncellerna planerade hur arrangemangen skulle bli tog jag mig en titt i Leilas "a piece of cake" och hittade muffins med pepparkakssmak och lingon. Min hjärna blandade in lite av mina egna idéer och vips så hade jag slängt ihop pepparkaksmuffins á la Emma.


Dom blev så mumsiga.

Nu sitter jag pch väntar på att min älskling (=fredagskock) ska bli klar med hans underbara kvällsmat: örtmarinerad fläskfilé! Ett nytt recept han kokat ihop som han ville prova.
Och jag är gärna testpatrull. För jag vet att allt han lagar blir kanongott!

Avslutar dagens inlägg med en bild på den heliga boken och mitt nya "bokmärke" som får pryda den.
Ett röd-vit-prickigt hjärta på pinne som kommer passa helt perfekt med de tyg jag beställt som ska vara till gardinerna och stolsdynorna!



Kram kram
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0