Gris nr 2 är klar

Efter en trevlig morgon med en timmes extra sovning pga vintertid och sedan frukost som vi bjudit in svärföräldrarna på, fixade jag och mamma via telefon det sista på skogsutbildningens modul 6 som ska vara inne idag. Skönt att ha det gjort.
Därefter blev det "gris-tillverkning" igen.
Och nu har jag två söta grisar färdiga.




Den rutiga är ju helt handsydd medan den prickiga är sydd med symaskin
Men lika söta är dom ändå!!

Nu blir det soffan som gäller med en bra bok!

Kram
Em

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så söta grisarna är (speciellt den prickiga... kanske för att jag är lite prick tokig ;) ) Tummen upp för stolarna med sina nya dynor med, de ser så fina ut nu! Kram

2009-10-25 @ 14:39:32
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/
Postat av: karin

Fin blogg!



kolla min och fråga frågor! det är frågestund! :)

KRAM

2009-10-25 @ 16:27:45
URL: http://kbms.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej! Har du mall när du gör dina ursöta grisar? Jag tänkte försöka mig på att göra en gris och några små möss men jag hittar ingen bar mall. Men man kanske år göra det på frihand... Tyvärr är jag inte så bra på det.. Kram

2009-11-02 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0