Ikea-shopping

En underbar dag spenderad på Ikea tillsammans med en underbar vän, Mela!
brummade iväg till Älmhult i förmiddags för att träffa min bulle-i-ugn-vän Mela
Äntligen skulle vi träffas igen!
Det blev en fantastisk dag med mycket snack och mycket shopping på just Ikea

Tex inhandlade jag två ursnygga lampor som får pryda köket
Ganska coolt faktiskt!! :-D



Inköpte även detta underbara tyg som jag redan spanat in på nätet innan,
finfint till små pysselsaker som tex fina "tomtesockar" till jul!!


Men det blev även lite annat
tex dessa söta saker

När jag i eftermiddag kommit hem blev jag snabbt sugen på att fortsätta mitt projekt
måla om köksstolarna. De två sista stolarna har nu fått en runda färg på sig och får torka över natten.

Igår när jag inhandlade mat på hemköp fick jag syn på nåt sött och kunde inte låta bli...


Två av dessa ursöta krukorna blev mina inom loppet av några minuter
och pryder köksfönstret så fint!

Mogge och Max har precis varit inne i stan och fixat varsin milkshake till oss.
Mysig lördagkväll med massor av mys!
På tv går filmen "G-force", massor med små marsvin som leker agenter... hi hi

Kramar
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0