Mjukt till baken ska det vara!

En underbar lördag har det varit, skönt, lugnt, ingen stress, ingen tid att passa och en massa pyssel utfört!
Morgonen började med en lite längre sovmorgon, inte förrän nio var jag uppe (sååå skönt!)
Sedan blev det lite "gris-pyssel", min gris saknar nu endast ögon.
När vi efter att ha flängt en runda inom stan, Mogge för att hämta några skivor och jag för att köpa material till stolsdynor, blev jag så sugen på att baka.
Det blev två olika frallor, som vi gladeligen åt till lunch!


Sedan var det dags, äntligen skulle jag ge mig på stoldynor till köksstolarna!
Och snäll som svärmor är fick jag självklart låna hennes symaskin
och när jag var nere för att hämta den blev det såklart lite kaffe, mumma!
Sedan blev det då äntligen gjort och nu är 2 av 4 stolsdynor klara.


Jag är å nöjd, dom är ursöta!
I love!!

Nu ska vi strax sätta oss framför tv:n och bara mysa, jag och min Mogge!

Pussar
Emma


Kommentarer
Postat av: Karolina

Du är så duktig emma! Jag hade en blogg innan men jag orkade inte uppdatera den så ofta. så nu ligger den på is ett tag! Du gör helt underbara pyssel saker, det är så man blir lite sugen på att ta fram pyssel lådan! Ha en underbar söndag! Kram Karolina

2009-10-25 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0