Scrapbookingkväll!!

Då har en mycket trevlig och rolig kväll med tjejerna gått förbi.
Oj oj, vad mycket grejer vi hade, och såå fina kort det blev gjorda
Vi var sååå duktiga allihop!


Frida och Pilla i full gång!


Alexandra är koncentrerad!


det var bara ett under att osten fick plats i mitten av allt :-D

Och så mycket jag fick lära mig av de andra,
Alexandra som hållt på i några år hade mycket bra info!
och vad mycket fler saker jag vill ha nu
blir nog en lång önskelista till tomten i år.
Ni som tänkt köpa julklapp till mig
kan redan nu få veta vad som står överst på önskelistan:



Cuttlebug!!!

Här är lite bilder på mina kort som blev klara:




Lite halloween-tema för min del :-D

Men så fina de andras blev också.
Det är så kul att se hur olika de blir,
så unika på varsitt sätt!

Hoppas nu det blir scrapping med Carina och Malin i november
och sedan tror jag nog det kan bli lite julkorts-inspirerad tjejträff närmare jul

God natt på er
Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en jätte trevlig och mysig kväll=). Då är det julkorten nästa....hihi. Ha en mysig söndagkväll.Kram

2009-10-11 @ 18:47:48
URL: http://metrobloggen.se/fridaragnarsson
Postat av: Alexandra

Haha jag som trodde det var en symaskin som stod överst på önskelistan ;)Ser fram mot en pyssel/spel kväll hos oss snart! (& lite jul pyssel längre fram)! Kram

2009-10-12 @ 08:52:53
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/
Postat av: Emma

Har nog ändrat om lite i önskelistan...

Kan inte sluta längta efter att få äga en Cuttlebug!

hi hi

/Em

2009-10-12 @ 16:59:18
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0