Det är inte kul att vara sjuk...

Klarade mig genom måndagen med huvudvärk och alvedon
medan Morgan var hemma med en sjuk liten Max.
Morgan meddelande på måndageftermiddagen att nu även han hade fått feber
och inte dröjde det länge innan jag blev dålig.
Så igår blev det sängliggande hela dagen för mig
orkade nästan inte upp för att hälsa på svärföräldrarna då dom kom inom en runda och underhöll Max i trädgården medan jag och Mogge kunde vila ifred en stund (Max var vääääldigt pigg igår eftermiddag)
När jag har feber brukar jag ändå kunna vara uppe och göra lite saker, men igår var jag verkligen halvdöd,
jag var såååå tråkig.
Idag mår jag lite bättre men feber har jag fortfarande och trött är jag, men jag orkar i alla fall skriva en rad i bloggen, så ni vet att jag lever...
Jag har lite tur, båda dessa dagar har det varit ganska uselt eller tråkigare väder än innan, solen har inte tittat fram så mycket, vilket gjort det lättare att ligga och sova hela dagarna. Ångesten är inte lika stor.
Att sedan svärföräldrarna var här igår och räffsare/sopade undan alla löv på vår stora altan, gjorde att man inte behövde tänka på att det oxå måste göras. Dom är sååå snälla!
Nu ska jag bädda ner mig igen. Max och mogge sitter och spelar tv-spel, Max är frisk igen men Mogge känner sig sådär, så det blev hemmadag idag oxå för dem...
Dom var inne en runda och handlade lite mat innan och fixade en stor chokladkaka till mig.
Så snällt, det behövs verkligen.
Inte ens scrapbooking har varit kul dessa dagar. Ligger här i soffan och tittar på allt mitt material, men får inget sug efter att klippa och klistra... jag måste vara mycket sjuk.. hi hi
Nä, nu orkar jag inte skriva mer!

Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du känner dig piggare nu så du kan njuta av helgen!

Vad snällt att du bjöd in mig till din scrapparträff, men jag får nog tacka nej. Brukar känna mig lite blyg när jag inte känner de andra :0)

Kram Jennie

2009-09-25 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0