En trött Emma bloggar

Onsdag morgon och jag är trött!!
Och tröttare blev jag precis då Morgan kommer inrusande igen efter att ha skullat köra till jobbet och säger att mitt däck än en gång blivit av med luft, dvs troligtvis nåt pyshål som pyser ut luften.
"kör lite tidigare in till stan och fråga om hjälp att fylla på luft på Preem" sa han och där satt jag med öppen mun..
Hur mycket kommer det hjälpa om vi fyllde på det i måndags och det redan gått ut så mycket... det måste ju bytas! Och jag som ska ner till Markaryd imorgon... suck..

I alla fall, det ordnar sig nog.
Till nåt annat...
Igår körde jag inom cheapy efter jobbet
inhandlade lister och färg till katthuset, men inget av det gjordes på kvällen
istället började jag så smått på taket.
Det gick sakta, vinklar och annat skulle ju vara bra, vilket gjorde att jag räknade på det 500 ggr innan jag utförde det. Men det ser ut som om det kan bli ett tak någon gång... fortsätter nog ikväll igen!



När jag till sist blev sönderbiten på mina fötter av alla mygg gick jag in och satte mig ganska snart med mitt pyssel inför morgonkvällen. Samtidigt gjorde jag klart ett kort till farmor som har namnsdag på fredag!

Men när klockan blivit 22 orkade jag inte mer utan däckade tillsammans med mannen min i den varma sängen.

Och nu måste jag skynda mig, för ska däcket fyllas oxå så får jag köra mycket tidigare...

Kram på er
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0