Hollywoodfru - don't think so!

Sitter och stor-glor på "Svenska Hollywoodfruar"
Oh my god!!
Vilket jä**la liv!!!

För det första: Mrs Anka mår så in i hundan dåligt, det måste ni väl alla ha sett
Hon mår så psykiskt dåligt att hon istället för att visa det är så pedantiskt så det gör ont i en annan.
Hon skulle nog stannat i Bjuv!

Den skjutglada mamman verkar också lite skum.
Kan man bli mycket smalare... och få större läppar?!? usch...

Och till sist den otroligt roliga "dumma-blondinen" som pratar illa om sina vänner
Vilka problem dom har... ha ha

Aldrig att jag hade velat byta liv med dem, aldrig!
Däremot hade inte lite pengar gjort nån illa

Men att s*ga av sin man varje morgon för att "han vill det" som mrs Anka uttryckte det,
bara för att kunna leva rikt, that's not right!!

Nu ska jag lägga mig jämte min älskling som jag inte behöver s*ga av varje dag för att han ska älska mig.
Att jag sedan gärna gör det har ju ingen betydelse ;-)

Sov gott
Em

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

s*ga står det för "säga" ;)??



sen stavas jämte med j och inte g hahah skärpning

2009-09-15 @ 11:03:21
Postat av: Emma

hmmmm....

2009-09-15 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0