Sen kväll i Markaryd

Jaha här sitter jag, trött som en mullvad (om nu mullvadar är trötta)
Var ju hos min älskade Carina igår kväll, men blev kanske lite sent.
Halv 4 var jag hemma i natt och kl 6 var det dags att gå upp..
kommer nog kännas under dagen, men det var det verkligen värt!!

Hon och Anders hade gjort sååå god mat
Kramkalas blev det med Carina, Malin, Marie P och Glensan
Massor med snack och skratt
Och vilken pannacotta vi fick till efterrätt, I love you Carina!

När sedan Malin, Glenn och Marie tagit sig hemåt och Anders gått och nanat kudden
satt jag och Carina kvar och pratade och pratade och pratade
Så mycket jag saknar henne
Vilken underbar kollega och vän jag lämnade på Mfhs,
om jag hade fått ångra mig hade jag så gärna varit där hos dem idag.

Självklart kan jag nu lägga upp det jag gav Carina
Lite scrap-mani så får man detta resultat:

 

En plåtask för att stoppa minnen i, tex bilder på mig.. hi hi hi
Och ett ganska rent men sött kort

Nähä nu måste jag gör mig i ordning det sista innan arbete!

Hoppas ni får en riktigt bra fredag
jag ska nu börja njuta av att bara ha 9 timmar kvar innan helgledighet!

Kram kram
Em

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

tyckte jag la mej sent:)



det var jättekul att ses igen,maten var superb och sällskapet ännu bättre

p.s mullvadar är nattdjur :)

2009-09-11 @ 20:16:11
Postat av: Emma

hi hi hi

2009-09-12 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0