Snickarglädje!

Sååå länge jag pratat om att jag detta år måååste göra katthus till våra små kissekatter inför vintern.
Förra året bodde dom i två frigolitlådor som jag bättrat på med lite filtar och kuddar.
Funkade perfekt, men hur snygga var dom.
Så till denna vinter hade jag bestämt mig för att jag skulle göra nåt snygg.
Idag har här varit snickarglädje, och husen börjar ta form.

Det som saknas är nu ett tak, snygga kantlister, färg och ännu ett hus (då vi har två katter!!)



Självklart fick jag ge plats åt mina grabbar som fick hjälpa mig... själv är jag inte vän med hammaren, att spika är det tråkigaste jag vet. Tacka vet jag skruvdragaren och skruvar!! :-)



Nu är Mogge och Max inne i stan och hämtar en välförtjänt pizza till oss!

Söndag = I like!

Kram på er
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0