Stand up comedy, ja tack!

Oj, oj, oj vad jag skrattade igår
Oj, oj, oj vad Morgan, mamma och pappa skrattade igår
Best of Tomas Petersson vad super bra och riktigt roligt



Det blev en helt perfekt kväll
Jag, mamma och pappa gick en runda på stan innan vi mötte upp Mogge på Restaurang Charlie och åt riktigt god mat.
Mamma och jag tog självklart fisk och pappis och morgan tog kött.
Vi njöt!
Mammis och pappis är nästan aldrig ute och äter, och hur ofta händer det för mig och Morgan
så det var jätte mysigt
Sen drog vi till Grand tillsammans med runt 200-300 personer till och blev underhållna i över 2 timmar!
Fantastiskt att få en så fin kväll mitt i veckan
Detta gör nog att man står ut med att jobba till 16.30 idag oxå!!

Nu ska jag checka aftonbladet.se innan jag ska brumma iväg i min oranga fara!

Puss på er
Äntligen freeeeedag!!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0