Svininfluensa...

..eller närmare bestämt svin-invadering.

I morse möttes vi av denna syn:

 
 

och nej, vi håller inte på att ändra i trädgården
vi har inte plöjt gräsmattan

men vi har fått storbesök av vildsvin
riktiga jäkla SVIN!!!

Så kvällen har gått till att sätta upp elstängsel för att få dom att stanna utanför trädgården


Mogge i full färd med stängselbygge

När då solen började gå ner och det blev kyligare
och jag hade trampat ner de mesta av plöjningen på baksidan
(framsidan är nämligen helt försörd)
då gick jag in och fixade till de bullar som egentligen var mitt projekt denna kväll

 
Jag kan lova er, dom blev mumsiga!
recept: "Leilas kanelknyten"
Leila som är min stora idol!

Nu sitter jag och glor på tv-Idol
och käkar mina mumsiga bullar
och bara myser

medan Mogge sitter jämte och pluggar,
snart dax för uppskrivning av MC-kort
håller tummarna!

Avslutar detta inlägg med en söt-bild på min bebis
i sin nya lya, hus nr 2:



Puss och kram
Em

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fy vilka svin!!! Men så mysigt Smulan ser ut att ha det i sitt nya hus :) Kram

2009-10-01 @ 09:47:24
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Fy vilken otur med gräsmattan, hoppas ni slipper fler oväntade besök nu!

Men vilken fin blogg du har, superfina katthus och extremt MUMSIGA bullar (jo, jag kan avgöra det bara genom att titta på bilden)!!! :)

Kram

2009-10-01 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0