Tack Jennie för dagens garv!

Var inne på Jennies blogg (http://jenniesvensson-jenna.blogspot.com/)
och fick mig ett gott skratt då hon fiskat fram en "sms-lek" som får en att dra på smilbanden.

Självklart måste även jag prova:

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ja, vi får ta en helg till det!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tjusigt!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Oh, ja! 

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Godmorron, så kul!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Fantastiskt!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hej Du är välkommen till mig på tupperwareparty den 11 okt kl. 14.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Morning, stackars er...

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Ok krya på er!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Det hade suttit fint!


Ha ha ha ha
*asg*

Nu ska jag titta till min betong som jag håller på att gjuta,
mer av det får ni se imorgon.

God natt
Em


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha det va roligt! Måste jag försöka komma ihåg att göra sen! Men nu ska jag iväg. Har förkylningen blivit bättre än? Kram

2009-09-28 @ 11:14:43
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/
Postat av: glenndinvänn

Här kommer mitt resultat :)



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Nejdå ha det bra



2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

nej tyvärr inte



3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

haha då bjuds det på smörgåstårta



4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

jag har en bild på robin



5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

ja det är vi



6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Hej min vän, marie kan ta med ljuslycktorna



7. Vad vill du höra mest av allt?

Nöjet var helt på min sida



8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?

ons kl 19. mrd



9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

vi försöker hitta andra lösningar

2009-09-30 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0