Vilket bra slut på arbetsveckan!

Klockan fem i halv fem i eftermiddags pep det till i min telefon.
En avisering om att mitt stora paket från Panduro fanns att hämta på Maxi.
Självklart måste jag ha det NU!
Så när klockan slagit halv fem sprang jag nästan ner för trappan och körde bort till Maxi.
Hämtade paketet och slog två flugor i en smäll och inhandlade helgens förnödenheter.
Jag hann nästan inte packa in maten i kyl och skåp förrän jag dök ner i Panduropaketet.



Oj, oj, oj, med grejor, helt perfekt inför scrapbookingen i oktober!
Jag lääängtar!

Igår inhandlade jag en krans när jag, mamma och pappa gick en runda på stan.
Och visst blev den fin på vår stora dörr :-D



Nu ska det snart bli mat i form av fläskfile och hemgjord potatisgratäng, mums mums!
Mogge står för maten så jag vilar lite framför tv:n så länge.
Mogge har ju redan fått chansen att vila då han varannan fredag slutar kl 13, som idag!

Hoppas ni får en fin fredagkväll!
Jag ska njuta av att äntligen fått helg igen!
Och mysa med mina två grabbar!

Och imorgon kommer Andreas, Alexandra och lilla Amanda till oss på "filmkväll", ska bli riktigt kul!
Vilken fin början på helgen!

Kram kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Emma!

Vad roligt att du hittade till min lilla blogg o vad roligt det var att läsa i din.

Tänkte ge dig ett litet tips eftersom jag ser att du oxå håller på med scrapping.

Den 27 sep är det scrappingmässa i Helsingborg på Sundspärlan. Brukar vara riktigt bra. Fast du kanske oxå brukar vara där =0)

Kram

2009-09-04 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0